PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Monday, February 1, 2010

SYAHRIL RAZI

Siapa dia??? Budak lelaki yang aku kenal pada tahun 2000..mase tu aku tingkatan 3 di Sekolah Aminuddin Baki KL..cmne leh kenal? entah, mamat ni tetibe kirim salam suke2 kat aku....pastu kawan secara rahsia..kononnye la..malas nanti kecoh pulak budak ATDI & ATPN.....byk kali try appproach aku tapi aku buat x tau je..bkn ape, ramai kengkawan aku ngan die kate die suke aku tapi..die x pernah cakap pon...DATING????? dah setahun kawan ngan aku dengan syarat x blh jumpe, last2 mintak nak jugak jumpe aku...ingat lg time tu dpt result PMR..cheh! alasan nak celebrate kejayaan AZE, MIMI, dan AKU as well la..so, aku ikut je..pg MCD jalan silang, makan2 pastu balik la..nothing happen...pastu adela 2 3 kali jumpa kat MCd silang gak....nak pendekkan cerita........kitorang berjaya COUPLE mase aku tingkatan 5..18 FEB 2002...hahaha ..i really like this date....sangat sayang kamu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...