PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Monday, July 19, 2010

Breastpump


Hari ni bangun pagi lps menyusukan Amin rifQi , aku try pump susu, bukan ape, walaupon sikit aku nak try gak, moga2 dapt banyak....mmg x byk aku dpt sbb aku pakai pump manual anakku..mase pumo siap berebut pump dgn Amin RifQi, dia dari dulu mmg x blh tgk pump tu, asyik nak buat main je...pump dapat x sampai setengah 0z pon..tp x pe..aku x nak stress.lgpon mmg dah lame aku x pump susu....so, aku dah cakap ngan Mr Husband, aku nak try balik pump susu time kje sbb aku x boleh biarkan susu aku trs abis..kesian Amin nanti..at least biarla susu aku ade sampai Amin umur 2 tahun..tp, aku x blh guna bresat pump anakku tu..sure aku give up nanti..so, aku ckp ngan Mr Husband nak beli pump baru..tp Mr Husband cakap dia nak belikan aku PISA untuk anak ke 2 tp kalau nak skrg memang xde bajet la..so, aku cakap ngan die, aku nak beli yang pump spectra3..x la mahal sgt & aku dah bace bnyk review-ok la walaupon pastinya x sebagus PISA..spectra3 aku order lat littlewhiz dgn harga rm 588 itupon sbb ade sale, kalau x normal prize dkt rm700 gak la..x pela, demi Amin , aku berkorban sikit xpe...asal Amin terus dapat susu ibu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...