PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Saturday, October 16, 2010

Amin dah sehat!!!

Alhamdulillah, setelah 4 hari Amin RifQi demam, hari ni Amin dah sehat....badan dah x panas lagi..makan pon dak ok...but ade sikit lagi merengek ngade2 tu....nakal for sure like usual....tp yang kesiannye, Amin terjatuh mase tgh main then kepale die terhantuk kat bucu pintu..sudah le bertelur kepala Amin..aku yang tengok kepale die benjol sampai speechless..x tau nak cakap ape..shian..nasib baik Amin x nanges kuat sgt..nanges kejap je ..itupon aku rse bukan nanges sakit, nanges terkejut kot...

Hari ni hari 3 lepas Mr Husband balik ke Kedah balik...malam ni rse rindu pulak..bukan maksudnye hari sebelum2 ni x rindu, rindu jugak tp, malam ni rase rindu makin dalam pulak...Mr Husband still tunggu permission dr project manager die untuk balik bercuti hujung minggu ni..bukan ape, sebelum ni kalau die balik pon kejap je..pastu bukan balik cuti, balik keje dengan sgt sibuk uruskan hal keje..kesian aku tgk Amin x nak main ngan yah die tp ayah die sibuk n balik pon dah penat...aku pulak , disebabkan Mr Husband selalu balik secara unplanned, tentunya aku keje...jumpa time malam je..sampai pernah sekali tu die balik 2 hari aku keje malam...what to do..ikutkan hati serupe x yah balik , tapi yela..at least dapat gak tgk muke Mr husband....rela je la...hope hujung minggu ni Mr Husband dapat balik cuti sbb kebetulan aku pon dapat cuti weekend ni...

Esok aku keje petang, ni yang sempat online mencoret kat blog ni...baru je tdi lepas berbual ngan Mr Husband kat phone..now, die pon dah tdo..Amin RifQi pon tdo awal hari ni (2345hrs)..semalam pukul 1 baru die tido..alamatnye pagi tdi aku bercinte sangat nak bangun keje pagi..sgt mengantuk..ikutkan hati nak je aku lelap lagi sambil peluk bantal erat2...
tapi apekan daye, rse dedikasi aku pada kerja amatla besar..maka ku gagahkan jugak nak bukak mate..hehehehe..
okay, sampai mase aku pulak nak tido..jumpe di post akan datang....bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...