PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Thursday, March 22, 2012

CORSET PREMIUM BEAUTIFUL : SAYA X GEMUK TAPI PUNGGUNG SAYA JATUH DAN LEMBIK

ADA CLIENT BERTANYA KEPADA SAYA ,

 " shima.. saya x gemuk tapi punggung saya lembik & jatuh lepas bersalin,,boleh ke CORSET PREMIUM BEAUTIFUL ni push up kan balik punggung saya?"

JAWAPAN SAYA ,

" SURE BOLEH DEAR...... BUKAN PUNGGUNG SAJA BOLEH PUSH UP...BREAST PON!"

 

Ini lah perubahan serta merta pada punggung yang menggelebir & jatuh apabila girdle corset premium beautiful dipakai. Girdle kemas membentuk punggung dan menaikkan punggung  serta mengukuhkan kedudukan punggung. Bahagian lace dihujung girdle menampung lemak di peha dengan kuat supaya lemak tidak mengalir ke bawah. Pemakaian girdle corset premium beautiful ini juga dapat menggalakkan pembakaran lemak di peha dan anda akan rasakan kedua-dua belah peha tidak bergesel sesama sendiri sewaktu anda berjalan. Menarik kan ? Jadi, jangan biarkan masalah punggung anda membuatkan anda nampak tidak cantik! Miliki CORSET PREMIUM BEAUTIFUL hari ini!

HOTLINE 0172087092
SHIMA ISMAIL

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...