PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Sunday, April 24, 2011

1st time Amin masuk panggung wayang..


Nak cerite sikit pengalaman Amin masuk panggung wayang..
memule x de la niat aku nak bawak amin sbb takut tak sampai suku cerite amin nak keluar..
terbayang aku amin merayau2 kat dalam panggung wayang tu..
atau die dok nangis kuat2 ke....
malu lah aku nanti...
Mr husband pon x pernah ajak bawak amin tgk wayang..
tapi ade pulak junior wad aku cik moon ajak aku bawak amin tgk wayang...
aku kate kalau ko sanggup hadapi kerenah amin nanti aku x kesah...
makenye, pertame kali amin masuk GSC kat Mid Valley...
ingat nak tgk cite Rio tapi x de sit best pulak..
so sbb nak kene tgk cite karton gak,
kitorang belila tiket cerite Hop....
memule mase cik moon bawak budak kecik tu masuk die takut..
sbb terkejut bunyi kuat..
so cik moon bawak le die keluar..
( takut budak kecik tu teriak la kot..)
so, aku dukung die la bawak masuk wayang...
sampai sit je duduk terus mate x terkelip ...
" apesal tv ni besar , ibu?? "
(agaknye tu la soalan yang amin nak tanye kat aku kalau die leh cakap..)
bile cerite start sampai habis amin masih lagi berjaya berada kat dalam hall GSC tu..
siap rest jap sempat BF lagi..
pastu bile cerite abis je siap dok menari goyang kiri kanan...
" yeay!!! amin lulus!! pasni leh ajak Mr Husband bawak amin tgk cerite kartun kat panggung wayang lagi.."
sampai umah, aku cerite kat Mr husband, die senyum sje...


*ni gambar lps keluar panggung.. gambar dlm panggung x de sbb kat panggung wayang kan gelap..kuikuikui..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...