PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Sunday, April 24, 2011

AmiN RiFQi Ke KuALA TeREnGgAnU!!!


Ni baru la nak cerite pasal si kecik Hencem ibu ni..
Last month buat pertama kalinye amin menjejakkan kaki nye ke bumi Terengganu..
naik flight tau..
Bukan amin yang nervous tpi aku yang nervous
nak menghadapi kerenah amin kat dalam flight nanti...
Sebabnye , ayah amin lak drive kete...
Aku ngan amin je kene naik flight..
Seb baik tiket free ( sponsored by MIL) hehehe..
dari KLIA kol 3 petang..


~ muke excited first time naik flight~


~ alhamdulillah..leh santai macam ni..tgk magazine sambil makan kacang~


~ ibu pon nak amik gambar gak~

perjalanan pegi memang Si encem ibu ni boleh dipuji..
alahai, pandai dok diam je..
perjalanan balik belum tau lagi ye...
hahahaha...

Sampai Kuala Terengganu lebih kurang kol 4 petang..
sbb penerbangan selama 45 minit sahaja...
tp ayah amin belum lagi sampai...
still lagi driving ..
Sebabkan aku yang baru je habis kej malam..
mate sgt mengantuk..badan pon letih..
Amin lak dah pengsan mase on the way gi hotel..
sampai hotel ingat nak terus tido tp mate x leh lelap..
tapi nak keluar jejalan pulak x leh..
Mr husband x sampai lagi..
makanye aku buat room service je tok dinner....
order nasi goreng tok aku and chicken chop tok si encem Amin..
agak lapar kot amin..
abis sampai aku dapat jamah sikit je...





licinkan ???????
makan banyak tapi badan x gak besar2 budak ni....

Mr Husband sampai pon dah kol 8 malam ...
so memang x gi memane, rehat dalam bilik tok tido je..
sbb esok paginye kene bangun awal tok majlis kenduri kawen tu...
tp macam biasela..Amin sure fail nye nak bangun awal...
puas Mr Husband kejut , kalau boleh memang die nak tido lagi..






Kesudahannye, aku dukung je die terus gi majlis kawen tu..
seb baik kat sane ade guess house so sempatla aku mandikan Amin..
makenye , dapatla Amin pakai baju melayu ngan songket...

~ cantik x tudung ibu amin??~

~nak gak makan eskem ye..~

~ ayah amin yang susah nak dapat gambar die~

~pantang nampak kucing~

Pas abis majlis kawen tu, kitorang balik hotel jap..
rehat.....
then aku Mr Husband bawak kitorang gi jalan 2 kat pantai..
aku pon x ingat name pantai tu..
yang pastinye amin takut tgk ombak besar macam aku jugak!!
hahaha...






pastu gi pusing2 kat bandar Kuala Terengganu ..
malamnye lak just dok kat hotel dan berehat sbb esoknye pon kne bangun awal gak ..
sbb flight kol 1o pagi...

Gambar balik dalam flight x de sbb amin meragam ( x cukup tido).....
ajak aku turun flight kat tengah atas awan tu..
ape la amin..
ingat naik bas ke leh suruh driver bentikan bas??
aduhaiiiiii...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...