PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Friday, July 16, 2010

iCity


Sape yang x tau kat mane letaknye iCity????

Mesti ramai orang dah pegi..

Tempat banyak lampu cantik2...

Mase iCity baru bukak, member kat tempat keje aku sume tanye aku cmne nak g sane sbb..

diorang tau umah aku dekat ngan icity....

tp yang sbnrnye, aku pon x pernah gi iCity tu...

kihkihkihkih..

baru smlm aku bw Mr Son pegi...

skrg rupenye masuk dah kene bayar parking..sehingget je....

dr dlm kete Amin nampak excited..

hahhaah..dah keluar kete, tunjuk dkt, anakku yg kononnye macho..cheh!! penakut ghupenye..

ok la....not bad....1 usaha nak bagi hiburan sket kat s.alam ni.....

tp, mcm aku mmg x suke pg tmpt ramai org, bukan nak kondem usaha sunway buat iCity...

Jalan2 tgk lampu!!!!!!!!!










~My FamilY~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...