PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Friday, July 16, 2010

mari cuci kereta!!!!!


Sebenarnye aku bukannye rajin sangat nak cuci kerete..selalunye, aku hantar kedai je..itupon bukan aku yang hantar, samade Mr Husband or ayah aku...tapi, aku tgk kerete aku dah kotor sgt dah sampai rasenye malu aku nak bawak kete tu pegi keje..ape x nye, siap ade hasil karya seekor burung...so, aku pon merajinkan la diri aku nak cuci kereta..cucila sendiri sbb malas sbb x de orang nak hantar si kancil ke kedai cuci....mr Son pulak x nak tdo, makanye, terpaksala aku bawak die gak cuci kereta..aku letak kan mr son dalam walker yang dah lebih kurang 3 bulan dah dia x pakai, (bukan ape, dia dah pandai panjat walker die, untuk keselamatan die, dah xpakai la walker tu)...disebabkan aku nak bawak mr son cuci kete, aku pakaikan la dia kasut...(kasut ADIDAS..hehehe)..hasilnye, belom siap kancil di cuci, mr son dah basah kuyup...dia pon sebok gak nak cuci kete...syok main air...


cuci jgn x cuci..

hehheeh..

yay!! syok main air!!
kasut amin ibu..basah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...