PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Friday, July 16, 2010

Persediaan rumah baru!

Alhamdulillah, loan rumah dah approved...aggreement ngan bank pon dah sign.. sekarang tinggal tunggu consent pindah milik rumah...kalau x de aral, mr husband kate insyaallah bulan oktober dapat masuk rumah baru...walaupon rumah aku tu kecil dan x semewah rumah lain, cukupla untuk aku ngan family aku tinggal, at least aku ade rumah sendiri..mahligai kondo kat seksyan 9, shah alam kan menjadi mahligai aku sekeluarga..x sabar rasenye..walaupon ade gak org meng'argue' ngan aku knape beli kondo, rumah kecikla..tp aku ade sbb knape akunak rumah tu, yang penting sbb ia terletak kat shah alam, dekat ngan umah PIL aku so, senang aku & mr Husband ulang alik hantar nak aku, dekat ngan rumah adik beradik aku yg kak long , kak ngan & kak lang pon dok s.alam gak...then, dekat ngan Pj tempat aku keje....pastu dekat gak ngan banting umah parent aku....yang aku suke gak sbb kat seksyen 9 banyak fasiliti macam pelbagai bank, stesen minyak dekat...plaza masalam dekat..McD..mcm sume ade..lagi satu, kat mahligai ade gym..tu yang x sabar nak g gym nanti...heheheh...xyah dah g joging...anyway, i have to list things to buy:

  1. set bilik tido termasuk wardrobe...( dah order )
  2. almari baju Mr Son ( akan diambil dari umah lame)
  3. matrees tok Mr Son ( no katil coz dia tdo sgt lasak..blom beli lagi)
  4. LCD Tv
  5. Sofa (ambil dr umah PIL)
  6. rak tv ( dah order)
  7. dining table ( dah order)
  8. Fridge
  9. washing mashine
  10. induction cooker ( dah beli)
  11. microwave (dah beli)
  12. air-cond x 3
  13. barang2 dapur ( byk dpt hadiah kawen)
  14. iron & iron board
  15. curtains
  16. bantal & bolster

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...