PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET SHAH ALAM

Friday, July 16, 2010

pregnant again????

Tajuk post yang boleh menimbulkan syak wasangka btol....
Hehheehe..
bukan ape, aku rase mcm nak prenant lagi..
org kate serik sakit bersalin???
sampai hari ni aku still tertanye2 nape org serik nak bersalin sbb sakit?..
mmg mse bersalin dulu sakit Subhanllah...
hanya Allah yang tau..
tp nak kate aku serik x nak bersalin x de la..
hokkey je....
bile aku jln2 tgk ade mak buyung jln, aku suke..cute je...
dr dulu bagi aku perempuan mengandung mmg cantik....
hehehe..teringat mse aku pregnant..


~ pregnant 4 bulan~

~ pregnant 8 bulan~

ngidam mase pregnant???
ade gakla..tp xde yg mengarut2..
tp mase aku pregnant, aku sgt suke makan aiskrem..
x kire la siang mlm...
sampai kau bangun tgh mlm 2pg bukak fridge makan eskrem...

~mmg sungguh menyelerekan, kan???~

lagi....
mse pregnant aku suke sgt mkn tembikai merah....
fuhh...kalau dapat yg sejuk2 tu mmg puas hati la....
kalau x dpt buah tembikai pon, jus tembikai pon jadila...


org kate mase preganant, walaupon hati sensitif, penat & mcm2 alahan lagi, tp sebenarnye saat tu menyeronokkan..
lagi2 hari-hari dapt rase baby membesar dalam perut sendiri

untuk mR Son,
tunggu Amin 2 tahun baru kite cite pasal adik ok????
now, ibu nak sayang Amin RifQi banyak2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...